divendres, 7 de gener del 2011

AQUÍ NO ÉS HIVERN PERÒ QUASI HO COMENÇA A SEMBLAR.....

Hola a tothom!
Fa molt que no escric ni penjo fotos al picasa. La tornada de Goa està sent més dura del que em pensava.
El dia de Reis fora de casa va ser una merda. No em va agradar gens no ser a Catalunya.
Avui arriba la Lourdes de Goa.
Jo torno a marxar la setmana que ve.
Sé que hi ha molts mestres que els queden pocs dies de vacances... ànims!
Últimament hi ha molta gent que truca, gràcies!!!
Els meus pares em van fer arribar menjar i m'estic posant com una vaca! Ja puc preparar la bicicleta.....
Us estimo molt i us enyoro! Oi que anirem a sopar quan arribi i obrirem una ampolla de vi i triarem alguna cosa ben bona del menú? I potser parlarem de la India però només una estona d'acord??
Petonarrus!

1 comentari:

  1. Bonica!!!!

    A tu els reis et van passar un bitllet a l'índia fabulós!!!!! I a nosaltres ens van passan de tan en tan quan obrim el picassa i tenim fotos teves noves! ;)

    Un petonet ben forrrrrrrrt!

    PD: Jo vaig passar el dia sola i se'm va fer estrany....o sigui que t'entenc perfectament!

    ResponElimina