dissabte, 1 de gener del 2011

PRIMER DIA DE L'ANY

Avui és el primer dia de l'any. És ben estrany dir "Bon any nou" a tothom en anglès i sota aquest sol de justícia que fa a Vedanthangal!
Si, ja soc a caseta, després de 24 hores asseguda en un autobús vaig arribar ahir a les 6 de la tarda.
A la nit vam fer una mini festeta amb els nois de la oficina. En Ramesh va cuinar chicken masala. Tots vam estar d'acord que hi havia una mica massa d'oli però ens el vam menjar ben a gust!!
A quarts d'1 van anar a buscar en Roger a l'aeroport i a les 6 del matí ha arribat a casa!!! Estic molt contenta que sigui aquí uns dies!
Demà anirem a veure la filla del meu jefe que va nèixer la nit de Nadal. Tot va anar molt bé i estan tots molt contents!!
Ah! I la meva experiència a Goa va ser genial! A veure si puc penjar les fotos al picasa aviat i us en feu una idea! Semblava el paradís!!

Molts de vosaltres m'heu enviat mails per desitjar-me bon Nadal!! Moltes gràcies!!! Jo també penso en vosaltres i us desitjo una bona entrada d'Any Nou! Gràcies Kamal, Montse, Ingrid, Montse Mena, Anna Ponsatí, Miquel, Neus, Dolors, Quim..... segurament quedare malament i em deixaré algú oi?? En fi, gràcies a tothom!!!

Penso en vosaltres i us enyoro. M'agradaria que poguessiu compartir aquesta experiència amb mi!!

Fins aviat!!

1 comentari: