dimarts, 22 de febrer del 2011

QUINA CALOR!!!!

Fa tanta i tanta calor!!!! No sé si és perquè durant el viatge amb en Paul vam estar a llocs de muntanya frescos o perquè normalment vigilavem molt no estar a fora al carrer en hores de màxima calor però el cas és que la tornada a Vedanthangal està sent molt calurosa!

Avui he estat pràcticament tot el dia a dintre a casa amb el ventilador engegat (fins que ha marxat la llum, és clar!).

Fa un parell de dies vaig anar a comprar tomates a la botiga del Habeeb i em pensava que em desmaiaria allà esperant! Per una banda la seva dona no és que sigui la més veloç del barri i per altra banda ara han canviat la botiga, l'han fet més grossa i els ha quedat molt bé però el cas és que abans et podies esperar sota un porxo i ara això ja no és possible i t'has d'esperar ben bé sota aquest sol de justícia!

Des que sóc aquí (vull dir des del setembre!) que penso que tinc molt temps per anar a caminar i fer una mica d'exercici però, en èpoques com ara que fa tanta calor, no trobes mai la hora bona per anar-hi! Bé, si que la sé, a les 7 del matí perquè llavors ja fa massa calor i a les 6 de la tarda ja es comença a fer fosc....
Però jo a les 7 del matí faig ioga al terrat i xatejo amb un australià o sigui que no em va massa bé....

Espero que a Girona no faci molta molta fred a partir del dia 5 de març perquè sinó ho passaré malament amb tant de contrast!!!

2 comentaris:

  1. A Girona s'està moooolt bé i a més ara comença aquell solet que calenta però no fa ni fred ni calor ....o sigui que és molt bon moment per tornar a casa :-) ptnssss i fins aviat!!!

    ResponElimina
  2. P.D Per fi he après a comentar les fotos!! no si ja ho diu la dita.... quan et tindrem ensenyada hauràs de plegar jajajajjaa

    ResponElimina