dissabte, 12 de març del 2011

BLOGS I MÉS BLOGS

En el moment que vaig obrir aquest blog l'objectiu era molt clar: fer-vos partíceps de a la meva estada a Vedanthangal, oferir-me un espai a mi mateixa per escriure i oferir-vos també a vosaltres la oportunitat de dir-hi la vostra.

Han passat sis mesos i tinc la motxilla carregada de noves experiències i emocions que hauré d'anar païnt a poc a poc. No tinc pressa, tinc tota la vida per fer-ho!

El blog seguirà obert de manera que vosaltres encara el podreu consultar i afegir-hi els vostres comentaris (així com les fotos al picasa) però jo dono per feta la feina.

El blog que seguirà en actiu és el blog en anglès. Us recordo l'enllaç i us animo a fer-hi una ullada! Jo n'estic molt orgullosa!

http://www.travelblog.org/Bloggers/Adukkumalli/

Vull donar les gràcies primer de tot a la Maria, que em va animar a iniciar-me en el món dels blogs i que em va convèncer que valia la pena escriure sobre aquesta experiència a la India. També penso en al Montse Mena que em va fer les primeres classes pràctiques mentre treballavem a Breda. També vull agraïr a tothom qui sé que n'ha estat seguidor fidel i als que s'han animat a fer comentaris (no sabeu la il·lusió que fa rebre aquest feedback!).

Prometo obrir un altre blog quan comenci una nova aventurilla!

Una abraçada ben forta i petons de papaya per tothom!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada