dijous, 3 de març del 2011

MALETA FETA!

Hola a tothom! Si, si, ja tinc la maleta feta. I no una maleta sinó dues! Vaig carregada com un ruc! No sé pas com ho he fet!! Al venir em sobrava espai en una de les maletes. A la tornada em falta espai tot i tenir-ne dues! I mira que deixo tota la roba aquí! Aquesta roba ja no es pot aprofitar més. Les taques no marxaran mai més, hauria de fer recosits a tot arreu, la pudoreta tampoc marxa i està tan i tan gastada!!!!

El meu coordinador de Vedanthangal ve a Barcelona a finals de mes i em portarà una petita bosseta que no sé pas on posar-la! No hi ha res de valor però m'agradaria tenir-ho! Espero que no se n'oblidi!

Avui he somiat que tenia problemes a l'aeroport amb les maletes. I és que no les tinc totes. No sé si em faran pagar de més, no sé si les maletes aniran directe a Barcelona o les hauré de canviar a Londres, no sé si me les faran obrir (espero que no perquè sinó ja no les podré tornar a tancar! Està tot posat a pressió!). Ah! I al somni també hi apareixia el Lluís dient-me que la bossa que vull que em porti no hi cabia a la seva maleta.... !
La Lourdes diu que he parlat en somnis i que parlava en anglès! Em dec estar posant nerviosa o és que al final tan xatejar amb l'australià està fent els seus fruits?

Espero que entre una cosa i l'altra no me les perdin les maletes! No hi ha res de valor econòmic però tot té un valor sentimental incalculable! Em faria tanta i tanta pena!
I alguns de vosaltres ja sabeu com m'agrada desfer les maletes quan arribo a casa. Si no ho faig i no ho poso tot a lloc sembla que encara no hi hagi arribat del tot! O sigui que amb això que no hi juguin aquests de British Airways!

Al final el Lluís em deixarà el seu cotxe i el Yuvaraj conduirà fins a l'aeroport. Marxarem de Vedanthangal cap a les 9 del vespre del divendres. A les 11 ja serem a l'aeroport i tindré un parell d'hores per despedir-me del Siddharth. Després començarà tot el rollo de les bosses i els passatges i a les 4 del matí començarem a volar! Espero que tot vagi bé perquè, no poder entrar a un país deu ser fotut però no poder-ne sortir sona molt pitjor, oi??

Des del moment que em deixin a l'aeroport ja no tindré telèfon indi. El meu mòbil espanyol estarà disponible a partir de dissabte cap a les 9 del vespre, ok??

Últimes hores a Vedanthangal! Comença el compte enrera!

1 comentari:

  1. Ostres...... i pensar en el dia que vas marxar!!!!
    Quinaaaa ilusió Caaaarol...tornar-te a veure!!!
    Que tinguis molt bon viatge. T'estem esperant!!
    Un ptnasss enormeeee

    ResponElimina