diumenge, 6 de març del 2011

JA SÓC A CASA!!!!!

Hola a tothom!!!! Us escric des de Canet!!!!

Ahir a quarts de 6 de la tarda vaig a arribar a l'aeroport de Barcelona! Els dos vols van anar molt bé! Tot va anar l'hora, no em vaig perdre, no em van fer pagar més per les maletes i no me les han perdut!
Estic molt contenta de ser aquí i la meva família també!

Aquest matí he trucat a al India per dir que estic bé! Quina sensació més estranya! Que lluny que son la Fatima, la kutima, la Lourdes, el Yuvaraj.....

Ara mateix me'n vaig a caminar amb la meva cunyada (que ho sabeu que està embarassada?? Si, el meu germà gran em fa tieta!!!!) però aviat escriuré amb més detall com va anar tot i començaré a quedar amb tothom que tinc moltes ganes de veure-us!!!

Un petó ben fort!!!

2 comentaris:

  1. súpeeer contents de tindre't a casa :-)

    ResponElimina
  2. Càrol, me n'alegro que la tornada hagi anat bé. Avui se't deu haver fet molt dur, oi? Mareeeee meva, si m'ha costat tornar-hi a mi després d'una setmana imagina't tu com deus estar!!

    Me'n vaig enrecordar molt de tu dissabte. Mentre tu tornaves la meva germana volava direcció Birmània. Potser us vau creuar pel cel i tot!

    Un petonet i fins ben aviat,

    Maria

    ResponElimina