divendres, 4 de març del 2011

DILLUNS DIA 7 COMENÇO A TREBALLAR

No estic boja, simplement les coses van com van. Només a tall d'informació perquè no us penseu que m'he quedat a la India quan no us pugui afagar el telèfon o no tingui temps per quedar!

Resulta que la meva amiga Carla, la que viu a New York, el dia 27 de febrer va tenir un nen!! Tot va anar molt bé i estan molt contents!
Jo, a part de ser amiga seva, conec molt a la seva família i tenim molt bona relació.
Fa uns mesos em vaig asabentar que la seva mare necessitava algú que la cobrís a la feina si ella volia anar a NY a visitar la seva filla i el seu primer nét. No era fàcil trobar algú perquè era només per un parell de setmanes i els dies no es podien concretar massa perquè estaven pendents del dia del part.
Jo em vaig oferir. Per una banda faig un favor a la Carla i a la Dolors (la seva mare) i, per altra, a mi ja m'anirà bé tenir el cap entretingut i guanyar una mica de dinerets! És veritat que jo hagués preferit poder tenir uns dies per mi però mira, en Martí ha nascut quan tocava i jo només tindré un diumenge per posar-me les piles i dilluns a les 9 cap a treballar de valent! Bé, potser no serà tan de valent però comparat amb la India em semblarà súper dur!! Estaré en un bufet d'advocats fent de secretària de 9 a 13:30 i de 4 a 7. M'hauré de quedar a dinar a Girona o sigui que seria un bon moment per veure'ns si algú està per allà a prop (Girona) i té temps i ganes! Tot això només serà fins el dia 18 de març i després si que estaré lliure, almens durant uns dies. Em penso que em farà falta!

Doncs apali, ja ho sabeu! Fins aviat guapos!

Per cert! El tema de tornar a treballar pel Departament d'Educació està en stanby de moment. Imagineu si ho tinc al cap que ni m'havia recordat de mencionar-ho!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada