divendres, 11 de març del 2011

PRIMERES SENSACIONS DES DE GIRONA

Fa gairebé una setmana que sóc a casa. Efectivament, el temps passa volant. A vegades fa por i tot. A vegades aquesta percepció és una sort!

Dissabte quan vaig arribar a Canet m'esperava un sopar per llepar-se'n els dits! Amb la Lourdes a vegades comentàven que potser ens costaria tornar a menjar com aquí però a mi no em va costar gens ni mica! Bé, si que cal dir que el tema de la carn i el peix no el porto massa bé però suposo que ja m'ànirà passant!

L'endemà vaig anar al mercat de Sant Gregori amb la meva cunyada, la parella del meu germà gran, en Dani (que ho sabeu que estan embarassats??? Si, si, que em fan tieta!!!). Aquell matí de mercat va ser un estrés: milers de totes totes plegades a dins el súper, tothom anant depressa amunt i avall, tothom parlant alhora! Buf!

Anant a treballar escolto la ràdio: protestes i vagues a Aena, bombardejos a Líbia, xifres i més xifres de diners (que no tenim) i anunci de fred i més fred, pluges pel cap de setmana i tot.

Alguns problemilles a casa: no tinc bombona de butà, la calefacció i l'aigua calenta no funcionen, cal pagar una reparació del cotxe que encara ara no se sap què va passar....

Feina al despatx on sóc durant dues setmanes: espiral de velocitat i mil tasques al mateix moment....

La llum del carrer és diferent, menys brillant. Tampoc hi ha tants colors ni somriures immensos...

Des d'allà no és tan clar però des d'aquí està claríssim..... LA VIDA A LA INDIA ÉS MOLT MÉS SENZILLA!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada