dimarts, 2 de novembre del 2010

MALLI

Ja m'han “batejat” amb un nom hindú: MALLI (es pronuncia com si fos una “l” geminada). És el nom que fan servir en tamil pel gessamí. Aquí en tenim molt i sovint ens el posem al cap per fer bonic. Fa una olor boníssima!
El nom me'l van posar la Fatima i la Kutima, gràcies!

Hi ha dues variants de la paraula que m'han portat a embolics últimament però ara ja ho tinc clar! Hi ha un altre nom que és ADUKKUMALLI, que és una variant de la flor Malli, és a dir, una variant de gessamí. I a més a més hi ha el nom MALLIGA que és un nom de dona hindú (es proununcia amb una /a/ llarga al final).
O sigui que ara si que és complexe perquè hi ha nens que em diuen Malli, altres que em diuen Malliga i altres que em diuen Carol! Però a mi m'encanta!

1 comentari:

  1. Hola!!Estic fent una prova d'enviar un comentari perquè sé que hi ha gent que ho prova i no s'ensurt.... A veure què tal!! Animeu-vos!!

    ResponElimina