dissabte, 25 de desembre del 2010

BON NADAL I BONA ENTRADA D'ANY A TOTHOM!!!

Fa dies que tothom em diu que tinc tanta sort perquè aquest any m'estalvio les festes de Nadal. Doncs què voleu que us digui, jo no estic pas que salto d'alegria! Tampoc és que estigui trista però no és una cosa que em treiés la son!
Per una banda a mi ja m'agraden les festes de Nadal i els dinars familiars! Clar que tot s'ha de dosificar una mica sinó acabes gastant el que no tens, comprant totes les tonteries del món i, en comtpes de caminar, rodoles de tants rostits i torrons! Però la part positiva també hi és! Veig a tota la família, riem, parlem, tirem fotos, obrim regals!

Ahir va ser la famosa nit de Nadal, la nit de cagar el tio. Jo era a Goa. GOA! Es simplement un paradis de platges i palmeres. Al mati em vaig banyar a la platja i a la nit vam sopar una mariscada acompanyada de vi blanc per 6 euros per cap. A mig sopar em va trucar la meva familia. Estaven tots reunits a Can Geca, preparats per fer l'amic invisible i sopar tots junts (em va dir l'Angel que aquest any no hi havia carn a la brasa!). Vaig poder parlar amb tots ells i em va fer molta il.lusio! Sentia un petit sentiment d'enyoransa pero alhora notava que ells estaven contents de sentir-me a mi riure i estar gaudint del meu Nadal diferent! Gracies! Desrpes del sopar vam fer festa a la platja, vam ballar i riure molt!

Avui es dia 25. M'he llevat d'hora i a les 9 ja era passejant a la platja. Es una sensacio fantastica pero estranya a l'hora perque hi ha alguna cosa dins el meu cap que s'activa i em diu que es Nadal i ho relaciona amb la familia, amb regals, amb fred, amb llar de foc.....
De tota manera estic amb la meva petita familia india, un amic argenti em va regalar un mocador pel coll maquissim i molt gran, la caloreta ja esta be i a la platja hi van fer una foguera. Quasi com a casa, oi??

ESPERO QUE ACABEU DE PASSAR UNES BONES FESTES NADALENQUES I TINGUEU UNA BONA ENTRADA D'ANY NOU!!

US ESTIMO MOLT A TOTS, ENS VEIEM AVIAT! DE MOMENT, ASSABORIM CADA MOMENT!

2 comentaris:

  1. Va sí, assaborim cada moment. Tu a la platja i nosaltres a la vora del foc. Dolors

    ResponElimina