diumenge, 12 de desembre del 2010

TEMA RATA *EPISODI 1*

Tots els voluntaris que han passat per Vedanthangal han tingut problemes amb les rates. Tots. No hi havia res que em fes pensar que jo me'n salvaria i ja vaig venir preparada. El dia abans de venir vaig anar al Bauhaus a Girona i vaig comprar una trampa per rates (no ratolinets, RATES! El senyor de la botiga no entenia perquè necessitava una trampa tan grossa....).

Jo ja fa dies que a les nits sento corredisses i alguna cosa que rosega. De tan en quan ja anava fent comentaris a la Lourdes però no volia fer-ne massa cas perquè llavors el pànic augmenta 100% i encara és pitjor. De moment no hi havia cap indici que realment hi hagués cap rata o sigui que preferia no donar importància al que m'imaginava....
Avui hem trobat un paper de diari (on hi havia uns polvos que fan servir per posar-se el punt vermell al front) tots rosegats. Ara ja no hi ha cap dubte: TENIM UNA RATA A CASA. Vull pensar que, després de menjar-se aquests polvos que ens va beneir el gurú d'un dels temples de Kanchipuram, no tenim una rata de claveguera, sinó una rata beneïda!

Jo, a part de preparada amb la trampa, també venia força mentalitzada, o sigui que no m'ha suposat gaire estrés. A la Lourdes no li ha passat el mateix i la tenim una mica cagada.... A més, la Lourdes és totalment urbanita de Barcelona i no en sap gaire de rates, o sigui que ha començat a fer preguntes. Jo ja li he dit que no preguntés tan que les respostes no li agradarien... En fi...

Comença l'operació rata i ja veurem quan durarà! De moment a posar la mega trampa i el verí que hi ha a casa de la última vegada que n'hi van tenir una. Possiblement dormir amb mosquitera cada nit i intentar no pensar massa. Jo de moment opto per no intentar trobar-la ni veure-la o sigui que continuaré sense obrir el llum quan la senti a les nits.

Ostres! Escrivint la notícia en directe!!!! Mentre redactava aquest escrit hem sentit que la rata es movia!! Primer pensavem que era a la cuina. He entrat i ho he registrat tot de dalt a baix. Res enlloc! He aprofitat per treure la trampa i el verí de dins de l'armari. Mentrestant la Lourdes mirava a la seva habitació i, de sobte, un crit!!! La rata és allà! No em vull posar xula però la veritat és que he sigut molt ràpida! Hem tancat la porta de l'habitació i he preparat el verí i la trampa. Hem tornat a obrir la porta i hem col·locat tot l'arsenal a dins l'habitació (he pensat a comptar els trossos de verí que hi posem i tot!!! Són 5!!). Després hem tornat a tancar ràpidament. A sota la porta hi hem posat tot de draps (evidentment la porta no tanca bé!. Súper!! Tenim a la rata sitiada a l'habitació de la Lourdes amb tot l'arsenal preparat per matar-la!!
La Lourdes m'ha dit que està molt orgullosa de mi i jo també ho estic! Ho he sabut fer molt bé i sense posar-me nerviosa!!

M'obligo a no pensar què passarà quan la rata quedi enganxada a la trampa (si hi queda) perquè després l'haurem de treure, oi?? Si es menja el verí i mort també l'haurem de treure però potser no serà tan fastigós! Potser ens vindrà a ajudar algú?
I també procuro no pensar en tot el que ens pot rosegar. Depèn de què trii no m'agradarà gens!!
Demà a primera hora del matí (o avui durant la nit) ja tindrem alguna notícia, sigui per bé o per mal!! Estic súper emocionadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

Que ningú pateixi, episodi 1 sota control!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada